Skolestart

Åbent hus for børn og forældre 14. november 2023

Lige om lidt skal jeres barn starte i skole. De har taget hul på det sidste år i børnehaven, og nye eventyr venter forude.

På Broskolen starter vores fantastiske Forårs SFO den XX 2024

Indskrivning via dette link --> https://www.fmk.dk/borger/boern-og-familie/pasning-0-6-aar/skriv-op-til-dagtilbudsfo/

Skoleparathed
Skolestarten er for de fleste børn et vendepunkt i deres liv. De siger farvel til en tryg og kendt tilværelse i børnehaven eller hjemmet og goddag til en noget anden hverdag i en helt ny kultur med skolegang - og for de fleste børns vedkommende - en skolefritidsordning. At være parat til denne tilværelse er vigtig, og skolen ser det som sin opgave - sammen med forældrene - at give børnene så tryg og god en skolestart som muligt.

Klassedannelser

Læs om vores principper for klassedannelse

Skolefritidsordning
Broskolen har SFO på begge afdelinger. Ledelsen og SFO-medarbejderne  indgår i et tæt samarbejde med børnehaveklasseledere og lærere om at skabe sammenhæng og helhed i børnenes skoledag. Læs mere om SFO